Bu Blogda Ara

5 Haziran 2011 Pazar

Eğitimsiz Eğitim İşte Bütün Mesele(m) Bu!...

Eğitim..!
Eğitimsiz Eğitim
İşte bütün mesele bu..!

Eğitim derin mesele..!
Eğitim benim meselem..!
Şimdiki aklım ''...SÜR EŞŞEĞİNİ NİĞDEYE''olsaydııı! Karşısına dikilir ''babacım(o günkü dilimle) sen benim arkamda olduktan sonraa...EVELALLAH KORUSUN... Ben sonuna kadar okur(çevreden görüp,korktuğun gibi kimseylede gezip tozmam)derdim.(Zaten içine kapanıık,korkaak,utangaaç,pısırıık,sıskaa,çirkin bişeydim)
(DERDİM+DERDİM)
Kimbilir?
Keşke...!
''Keşke(ler)''Karın doyurmuyor malesef.
(UHTE)lerimle büyüttüğüm çocuklarıma (ALAMADIĞIM EGİTİMİN-VERDİĞİ EĞİTİMSİZLİKLE-VERDİĞİM (ve onlarında kendi kapasitelerine göre aldığı)YALAN YANLIŞ EĞİTİMİN-DOĞRULUKLA-EĞRİLİĞİNİ benmi öğreteyim?kendilerimi öğrensin? Yıllaaar sonra...(''MEĞER ANNEM HAKLIYMIŞ'' (şimdi göz gezdirip,bir köşeye attıkları)kitabını okurkenmi anlasınlar..?
''Bu arada Kendi Kendi(m)le konuşmalarım bunlar''
Kimseyi kırmak değil amacım(AMAAA)sı var..
Hadi ben + tembelliğimden okuma(yama)dım+şanssızlık vs.vs.
Siz!
Ya siz...?
Başarmışsınız ..(sözüm ''SORUM?'' ortaya)(çekincemde hem acemilik,hem cahillik,hemde kimseyi kırmak istemeyişim).
O kadaar okullar bitirip(ÖĞRETMEN)olmuşsunuz.
Allah tuttuğunuzu altın etsin. (AMAN ÇOCUKLARA DOKUNMAYIN)
ÇOCUKLARIN KULAKLARINI ÇEKİNCE ANLADIKLARINI SANMIYORUM BEN Kendi(m)ce ''KULAK'' SESİ ALGILAR-AYRICA DOZUNU(çekilmeyen kulak yoktur (ama) unutulmaması gereken düşünceler kalır..)KAÇIRIRSANIZ SAĞIRLIĞA VARAN SAĞLIK SORUNLARI OLABİLİR ALLAH KORUSUN-BENMİ YANLIŞ BİLİYORUM YOKSA?
''KİTAP'' OKUMAK İÇİN DEĞİLMİDİR? ÇOCUKLARIN KAFASINA VURMAK İÇİNMİDİR?
''NİSAN 1''DÜNYA ŞAKA GÜNÜ DEĞİLMİDİR?(KAŞINTI TOZU SÜRÜNDÜ) ÇOCUKLAR DİYE,TÜM SINIFA 100-150 KEZ ÇÖMEL KALK CEZASI REVAMIDIR? (HİÇMİ ÇOCUK OLMADINIZ? HİÇMİ MUZUR ŞAKA YAPMADINIZ? HİÇMİ ZAMANE ÇOCUĞU İMGESİNİ ANLAMAYA ÇALIŞMADINIZ? HİÇMİ İLERDE ÖĞRETMEN OLURSAM EĞİTİM ALIRKEN ALDIĞIM SAÇMA SAPAN CEZALARI UYGULAMAYACAĞIM DEMEDİNİZ? HİÇMİ SİZİN ANNENİZİN BABANIZIN KALBİ SIZLAMADI HAKSIZ CEZALARDAN?
''DUA''(BED)EKİ ALINCA BEDDUA OLMAZ MI? BİR ÇOCUĞA ANLAMADIĞI BİR DERS İÇİN ''ALLAH BELANI VERSİN'' DENİRMİ? BENMİ YANLIŞ (bana kimse öğretmedi bunu üstelik) ÖĞRENDİM?-ASLA BEDDUA ETMEMEK GEREKTİĞİNİ YANLIŞLIKLAMI ÖĞRETTİM?
''EMPATİYİ''+''DİSLEKSİYİ''+''ÇOCUK PSKOLOJİSİNİ''SİZE BENMİ ÖĞRETEYİM?
Aaah ah şimdiki aklım nerdeydin? Aldığım-Alamadığım-Aldıramadığım Eğitime ne kadar yansam az..Ne desem boş!
Kimseyi etmem şikayet. Yanarım Kendi(m)e...
Kendi(m)

Hiç yorum yok: