Bu Blogda Ara

5 Haziran 2011 Pazar

İş İlanı..! NOT:İYİ EĞİTİM ALMIŞ AİLELER BAŞVURSUN

İyi Eğitim Almış Aileler!(AMA KİMDEN-AMA NERDEN?)
Geçenlerde ilanlar sayfaları geziyorum ( çocuklarıma özel ders aldırmaya birilerini arıyorum).
Okuduğum bir ilan şok etti.

Sayın edebiyat öğretmenim: Boş zamanlarını değerlendirmek ve küçük çocuğuna arkadaş olması için çocuk bakabileceğini yazmış ve not eklemiş..
(NOT:İYİ EĞİTİM ALMIŞ AİLELER BAŞVURSUN.)

Tabii...Yarası olan gocunurmuş ya..
Kendi üzerime alındım.

Çok özür diliyorum sayın eğitimcim, ben iyi bir eğitim alamadım veya almadım bu yüzden çocuklarıma iyi eğitim veremedim yada vermedim.Çocuklarımdanda özür diliyorum ( İYİ EĞİTİM ALMIŞ BİR AİLE) olamadığım için(İYİ EĞİTİM )verdiremiyorum size.
Özel(İYİ EĞİTİM)ders aldırmaya dahi(İYİ EĞİTİM)eğitim almış çocuklar gerekliymiş demek!

İyi de..Nerden alınıyor bu iyi eğitim biri bana söylesin?
Düşünsenize..!Çocuğuz diyelim, ailemiz eğitimsiz (almamış, alamamış fark etmez) eğitimsiz sonuçta...
okulda bir öğretmenin daha böyle düşündüğünü..Yok yok düşünemiyorum ben (aklım almıyor).

İstisnalar kaideyi bozmazın...Umalım.
BENİM GİBİ ÜZERİNE ALINMAZ KİMSE DİLEKLERİMLE...
Kendi(m)

Hiç yorum yok: